mandag 25. oktober 2010

Årets frisør

Hvert år arrangerer Norges frisørmesterforbund en fotokonkurranse; Årets Frisør. Du kan lese mer om det her Nfvb Årets frisør
Igår stylet og fotograferte jeg to modeller til konkurransen, resultatet av dette ble postlagt idag. Det er 4 året jeg sender inn bidrag, men første gang jeg står selv som fotograf. Veldig artig med en sånn konkurranse, og mest av alt er det veldig lærerikt ! I kreative yrker blir man jo aldri utlært, og læringen føler jeg er drivkraft i seg selv ! Om man ikke blir nominert eller vinner, så er hele prosessen utrolig givende ! Jeg synes det er fantastisk hver gang jeg får muligheten til å kombinere frisøryrket med fotointeressen!
Tidligere idag startet vi på bidraget til en kollega, og imorgen skal vi fullføre nok et bidrag ! Det ser foreløbig superbra ut, og det er herlig å jobbe i et engasjert team med skaperglede i faget !

Bildene får ei publiseres før etter 30 november, men idag vil jeg vise 2 portretter av de nydelige modellene mine. Disse avslører ikke bidraget på noen måte, da både stil og frisyre er veldig annerledes enn det innsendte resultatet. Tvi tvi alle sammen !;)

3 kommentarer:

  1. Veldig tøft hår, fine komposisjoner, liker de:)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Takk, det er veldig fint å høre ! Du er dyktig ! Gleder meg til å vise alle resultatene etter 30 nov.

    SvarSlett