fredag 3. desember 2010

"Behind scenes" bilder fra oktober

Jeg knipset noen spontane bilder mens Lise ordnet istand modellen sin, synes de ble ganske søte.
Vi ble begeistret for hvordan logoen på firmaet vi jobber i kommer frem her. Det var ikke planlagt, hadde jeg vært mer bevisst på dette da, ville jeg forsøkt å få logoen tydeligere.
En ny lærdom jeg vil ta med i fremtidig kreativ tankeprosess ;)
Vi tok bildene rett bak senteret der vi jobber. Plasserte oss i kanten på et jorde der det var ganske åpent landskap, og forsøkte å få mest mulig åpen himmel bak. Jeg har tatt bildene en anelse nedenifra og opp, du kan se det ferdige resultatet i dette innlegget her.

2 kommentarer:

  1. Fine bilder, og morsomt at logoen kom med. litt flaks må man ha:D

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder!

    SV: tusen takk skal du ha :)

    SvarSlett