søndag 23. januar 2011

Lise in Winterwonderland II ...and a fairytale

2 kommentarer:

  1. Hei og hopp igjen, samme jenten som kommenterte på dA. ^-^ Ville bare si at jeg likte det andre bildet best, hele bilder ble litt lysere og litt mer levende når himmelen ble mer blå, men jeg syns ikke den "halo" effekten rundt henne ble like bra det viser litt at du har lagt litt fotoeffekter på bildet. Men jobb mer med det for jeg likte det, også var det stilig det du hadde gjort nede i kjolen hennes.

    SvarSlett
  2. Heisann igjen du ! :) Takk for nok en god tilbakemelding, jeg setter veldig stor pris på dine synspunkter. Halo-effekten er med fullt overlegg, jeg gjør dette i portretter noen ganger. Jeg er veldig fan av digital art og liker å vippe noen av fotografiene over i fantasy manip.-sjangeren noen ganger. :)

    SvarSlett