torsdag 26. mai 2011

Facebook page :)

Hei alle sammen ! Idag har jeg lagd meg slik en Facebook page knyttet opp mot bloggen og bildene mine. Kanskje du vil ta en kikk og følge meg ? Det hadde jeg satt stor pris på ! Du finner page link i kolonnen til høyre litt lenger ned her --->

Jeg legger ved et overeksponert bilde fra fotoseansen med Caroline igår kveld. Jeg har veldig sansen for foto med uventede lyseffekter, overeksponering og lens flare ! For å oppnå denne effekten tok jeg bildene rett mot solen. Innstillingene er f/4,5 og 1/6 sec.
Det kan være vrient å få fokus i så sterkt lys, men det er bare å snu kameraet litt mot noe det kan fokusere på, holde fokuset og sikte på motivet igjen.... Jeg tar mer enn gjerne imot spørsmål om metoder, redigering osv. om noen skulle lure på noe. Ha en fiiin kveld videre !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar