mandag 2. mai 2011

A glimpse...

Modell: Helene
Frisør: Lise Sandvik/ Hairport

2 kommentarer:

  1. jeg har fulgt bloggen din en liten stund, etter den gangen jeg kommenterte et av bildene på dA. jeg syns enda du er veldig flink med å finne modeller, og flink til å leke med hår og få folk til å jobbe med deg. men her syns jeg bildet ble litt mørkt i ansiktet, skulle prøvd å lette med en reflektor eller blits. syns også at luggen ble for tung, enten skulle den hvert heldekkende slik at man ikke så noen ting under, eller så skulle det ha vært mer lys i øynene hennes. også syns jeg kanskje at bildet ble litt rart klippet på høyre siden når den klippet rett i håret.

    SvarSlett
  2. Tusen Takk for tilbakemelding ! :) Husker deg :) Enig ang. crop, hadde valget mellom enten det eller for mye luft over hodet. Tok det veldig nært innpå. Jeg liker blikket i øynene, hun får frem noe av det jeg tenker på.Hadde luggen vært heldekkende, så hadde det blitt et mye mer hardt/fashion aktig bilde... Også har jeg lagt en gradient slik at jeg får skyggefullt uttrykk, men hun snur seg mot det hun drømmer om/ser på...

    SvarSlett