søndag 29. mai 2011

Once upon a time....


Hei hei, her er et lite eventyr til dere... skulle ønske jeg hadde en historie eller dikt som kunne følge med, men jeg vil heller høre om andre får noen historier ut av dette ? Det hadde vært gøy å høre.

Minner om  Facebook pagen , hadde vært artig om dere vil følge meg der ! Jeg har litt problemer med kommentering på Blogspot, jeg blir "kastet ut" hver gang jeg prøver å kommentere... Hmm.. flere som har vanskelig, kanskje litt vanskelig å kommentere det da isåfall.. hehe

Ha en fin dag videre !
Modell: Caroline
Location: Stranda på Disenå 

3 kommentarer:

  1. Dette er kjempevakkert -
    liker så godt farvene, fløyelsmyke og mørke.
    Og refleksjonene i vannet, ganske så magiske.

    SvarSlett
  2. WOW! for et fantastisk bilde, gir meg en følelse av sånn eventyr. tenker på sånne disneyfilmer når jeg ser på det, men vet ikke helt hvorfor. fantastisk nydelig bilde hvertfall! :)

    SvarSlett
  3. Den här bilden är helt fantastisk! Väldigt vacker färgton!

    SvarSlett