lørdag 16. juli 2011

5 fantastiske fotoblogger !

Det er et hav av forskjellige blogger på nettet i alle slags kategorier. Jeg leser fast en del fotoblogger, og noen blogger som jeg føler gir meg inspirasjon og litt positiv energi ;) Dette er noen av de jeg stadig vender tilbake til:


  studdedhearts.blogspot.com/ 
    En australsk jente står bak denne geniale bloggen. Hun fotograferer ikke selv, men poster masse bra bildeserier fra diverse motemagasiner, designere, red carpet, etc... Ingen tekst, bare mengder av herlig fashion foto.

  radiosong.blogg.se/
    Angelina B. Bergenwall, en svensk jente som imponerer meg stort. Hun er bare 17 år, men har et øye for foto og en sans for etterbehandling som mange bare kan drømme om. Utrolig talentfull og kreativ, jeg blir helt vilt inspirert av det hun har fått til.

  myhappydays.se/
   Ganske nylig fant jeg denne bloggen. Josefin Landhagen er en svensk DYKTIG fritidsfotograf og tobarnsmor. Hun utstråler masser av herlig positiv energi, og man blir i godt humør av å besøke bloggen hennes. Hun har en fotoskole som er veldig artig å følge med på, og er utrolig dyktig på å fange lys og god stemning.

  fotogeniquee.blogg.se/
   To unge svenske jenter står bak denne herlige fotobloggen. De er begge meget flinke fotografer og fanger alt mulig med sine kameraer. De legger alltid ved bildetekst som beskriver utstyret og innstillingene som er brukt til hvert foto. Flinke til å oppdatere.

 benediktebull.com/
   En ekte Cowboyjente og fotograf fra Finnmark. Forteller om livet på gården og poster masse flotte bilder. Tar fantastiske bilder av hester i bevegelse, arrangerer fotokonkurranser, beskriver utstyr og innstillinger på fotografiene sine. Jeg synes hun er utrolig dyktig på å fange det naturlige lyset i bildene sine.

4 kommentarer:

  1. Åh, tusen takk for herlig omtale og ikke minst herlig omtanke på det siste innlegget mitt! :) Varmer virkelig.

    Mange flotte bloggere her, myhappydays.se har jeg ikke hørt om før, så måtte selvfølgelig titte innom og.. Vel. Jeg må nesten titte litt mer på denne bloggen, hehe.. ;p

    SvarSlett
  2. Ska svara på norska ;)

    Å takk så mye, hva slags du er!

    Hoppas det blev rätt

    SvarSlett
  3. Men åh vad du är rar, tack söta för de fina raderna! Jag är lite efter med att gå igenom kommentarerna därav ett sent svar, men tusen tack!

    Varma kramar!

    SvarSlett