tirsdag 12. juli 2011

Hår + foto =sant !

Jeg er jo frisør, og det kommer ofte godt med når jeg skal leke med portrettfotografering ! En bra visuell styling kan trylle med og avgjøre totalt inntrykket av et portrettfoto ! Så her kommer et hett stylingtips til dere som ønsker masse volum/rufsete tekstur og er på jakt etter det perfekte volumproduktet som holder - Prøv Wool Shake 08 fra Redken !
Den kan sprayes i fuktig hår, blåses opp, tuperes på, klemmes inn eller... som jeg ofte gjør hvis i farta:  spraye i bunn på tørt hår og rufse opp. Prøv deg frem ! På dette bildet har Lise, min gode venn og kollega (som også står for flere av stylingene i portofolien min), blitt stylet med Wool shake, og deretter blitt krøllet opp med sylen 3 fra HH Simonsen
Her er da resultatet av vår styling:



(Dette er ikke et innlegg som er sponset eller har en tredjepart involvert på noen måte ! Bare et tips fra en frisør som ønsker dere gode hårdager ;) )

Bilder av produktene fant jeg via google.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar