søndag 4. september 2011

Julie Pike !

I mange år har jeg beundret og latt meg inspirere av arbeidet til den dyktige og anerkjente fotografen  Julie Pike
Det er litt vanskelig å sette ord på akkuratt hva jeg blir så fascinert av i bildene hennes, ikke bare er det måten hun bruker lyset, lens-flaren, naturen...  - det er noe med følelsen de formidler... Man kan lett kjenne igjen dette i et Julie Pike fotografi, den essensen som gjør hennes arbeid så unikt.


Dere kan jo se selv, her er noen av mine favoritter
(Bildene er gjengitt med fotografens tillatelse, tusen takk !)














Aaah... jeg bare elsker de !  Får lyst til å løpe ut med kameraet mitt og fange lys :)





3 kommentarer:

  1. Så utrolige fine bilder! Likte spesielt nr. 10 veldig godt : )

    SvarSlett
  2. love your blog you are very pretty


    www.haideeandco.blogspot.com for the latest fashion post

    SvarSlett
  3. I like the light effects in the pictures! cool:)

    SvarSlett